Levering
Voor 22:00 (NL zo-vr, BE ma-vr) besteld, vandaag verzonden, morgen in huis!
We bieden GRATIS LEVERING aan bij bestellingen boven €60. Bestellingen geplaatst voor 22:00 op werkdagen worden dezelfde dag verzonden met PostNL (Nederland) en DPD (België/Luxembourg) en zijn normaal de volgende dag in huis (als alle producten dezelfde levertijd hebben). Zodra je een email heeft ontvangen waarin uw bestelling wordt bevestigd en de betaling is voldaan, zal jouw bestelling klaar worden gemaakt om te worden verzonden. Wanneer jouw bestelling onderweg is, zal je wederom een email ontvangen.
Levertijd | |
Nederland / PostNL | 1-2 dagen |
België / DPD | 1-3 dagen |
Reserve onderdelen | 1-3 dagen |
Verzendkosten | |
Bestelling vanaf €60 | gratis |
Reserve Onderdelen (pakketpost) | €4,95 |
Reserve Onderdelen (brievenbus) | €2,95 |
Leveringsdatum
Zodra wij u bestelling hebben verwerkt en jouw betaling hebben ontvangen, ontvangt je per email een leveringsnummer met een link naar de track and trace service van PostNL of DPD. Hier kunt je je bestelling volgen. Als PostNL/DPD jouw pakket probeert af te leveren en er is niemand aanwezig, zal er een tweede leverpoging gedaan worden op de eerstvolgende leverdag. Wanneer ook deze poging mislukt, zult je een bericht in jouw brievenbus ontvangen met informatie op welk postkantoor of PostNL/DPD service punt je je bestelling kunt ophalen. Je heeft hiervoor een week de tijd. Wanneer je binnen deze termijn het pakket niet ophaalt, zal het worden geretourneerd aan ons.
Afhalen
Op afspraak is afhalen in de winkel in Amsterdam ook mogelijk.
Amsterdam-centrum: Binnen Brouwersstraat 36, 1013 EG.
Ruilen of retourneren
Wil je een artikel ruilen of retourneren? Dat is uiteraard geen probleem. Gelieve ons dan binnen 30 dagen een e-mail te sturen ([email protected]), met daarin jouw wensen. Wil je een ander artikel ontvangen, andere kleur, of misschien liever jouw geld retour? Wij sturen je vervolgens via e-mail de retourinstructies. Stuur altijd met pakbon terug! Niet aangemelde retouren worden verzameld en een keer in de zo veel tijd bekeken. Een niet aangemelde retour kan dus zo maar dagen of weken. Als je de bijgeleverde pakbon vervolgens bij jouw retourzending doet, zal jouw retourzending bij ontvangst direct verwerkt worden.
Hoe werkt een retour-afhandeling?
- Je stuurt binnen 30 dagen na ontvangst een e-mail om uw retourzending aan te melden;
- Je ontvangt van ons de retourinstructies
- Je stuurt uw product(en) vervolgens binnen 14 dagen terug naar het in de retourinstructies vermelde adres. Je dient zelf de portokosten van en het risico voor de retourzending te dragen.
- Product dient in ongebruikte staat te worden verzonden in de originele verpakking en met de bijgeleverde pakbon of de bestelling bevestiging.
- Wij verwerken jouw retour binnen 5 dagen van ontvangst.
Alleen onbeschadigde en ongebruikte producten
Om in aanmerking te komen voor een retour dient het product in onbeschadigde en ongebruikte toestand retour te worden gezonden in de originele verpakking. Indien je aan de hierboven omschreven voorwaarden voldoet, zullen wij het aankoopbedrag van de bestelling terugstorten op jouw rekening of het product ruilen. Yumboxlunch.nl behoudt zich het recht om geretourneerde producten te weigeren of om slechts een gedeelte van het reeds betaalde bedrag te crediteren, wanneer het vermoeden bestaat dat het product reeds is gebruikt of door schuld van de klant (anders dan die van Yumboxlunch.nl, Micro Step BV of de leverancier van het product) is beschadigd.
Retouradres:
Micro Step
De Vutter 1
5221 BD Den Bosch
Nederland